Thursday, June 2, 2016

Ilu mess ja NYX

Ma tean, Ilu mess oli ammu ammu ära juba ja alles nüüd ma laon oma asjad letti.... Teiste oste tahtsin ma juba pm samal päeval näha :D Jälgisin aga pingsalt instagrami ja blogisid.  Aga ise venitan ja venitan . Kus see küll kõlbab?


Kuid nüüd, siin ta lõpuks on. Minu ostud.


Otse loomulikult tahtsin ma sinna minna ainult ühe firma pärast. Ja ma usun, et see pole kellegile uudis: NYX. Ma läksin laupäevasel päeva, pm. kell 10 juba ´kohale ja jeii, ma olin esimene, kes NYX boksi astus. Kuid mu rõõm ei kestnud kaua. Kohe minu järgi tulid veel mõned ja siis veel kuni lõpuks ma ei mahtunudki asju vaatama. Veetsin seal boksis päris pikalt aega. Kahjuks osasid asju, mida ma tahtsin ei olnudki. Kas neid ei olnud üldse või said juba reedel otsa, seda ma ei tea. Huulepulkasid ja´- läikeid oli väga palju, kuid sama teema. Tahtsin ja lootsin saada teisi värve. Kuid ma ei nurise. Sain sealt ühe oma uue  lemmik värvi. Niiiii ilus toon.





Ootan juba ka sügise saabumist natukene. Kuna siis saabub Nyx täielikult Eestisse, leida võib seda Kaubamajast.
 




No comments:

Post a Comment