Monday, June 27, 2016

INFALLIBLE 24H MATTE

Hei-hei.  Täna räägiksin Teile ühest oma uuest lemmik jumestustootest. Ostsin selle tegelikult päris ammu, aga kasutanud pole eriti. Ainult siis, kui mingi pidulikum üritus, sest nagu nimigi ütleb on tegu matistava jumestuskreemiga.. Aga kuna praegu on suvi, siis kasutan seda ka hetkel suurima heameelega.






Millega on siis tegu?


Loreal INFALLIBLE 24H MATTE  jumestuskreem on tekstuurilt kerge, lihtsalt hajutatav ja tegu on justkui vedela emulsiooniga, mis tagab sulle terveks päevaks  läikevaba meigi. Jumestuskreem sisaldab 1/3 vett, mis siis aitab sellel kergemini ja lihtsamini näole kanda.  Lubab välja kanda, higi, kuumuse, niiskuse ega hakka läikima ning mis põhiline ei tekita maskiefekti...






Liiga ilus jutt et tõsi olla?!


Ma olen alati otsinud endale katvat jumestuskreemi mis püsiks kogu päeva ja  põhiline, et  ei kaoks õhtuks mu näolt. Kuna mul on väga rasune nahk, siis juba tunni möödudes on tavaliselt mu nahk rasune. Ja kui ma õhtuks koju jõuan ja peeglisse vaatan, siis passib mulle vastu pool meigitud nahk :D Asi on tõsine! :D





Siiani ei ole ma leidnud ma enda jaoks sellist halleluuja efektiga jumesuskreemi. Kas on tegu liiga vedela koostisega, liiga paksu, mida on võimatu nii hajutada, et ei tekiks maski efekti või on sellel mingi muu probleem.





Alguses ma kahtlesin tükk aega, kas osta või mitte osta. Okei, ostsin. Ega mul ju kaotada pole, v.a mu raha :D




Mulle meeldib selle tuubi ots.
Tooniks on porcelain


Esimesest korrast ma eriti vaimustuses ei olnud. Oli ju kirjas, et kergesti hajutatav. Kust otsas? Minu jumestuskreemi rutiin seisneb selles, et panen näpuga näole kreemi ja siis hakkan hajutama. Pintslit ma ei saa üldse kasutada. Siis jääb kõik siiru-viiruline :D Kõik naha ebatasasused jäävad näha ja kohati hõõruks nagu jumestuse naha sisse. Saate aru küll, mida ma selle all mõtlen.
Nii, kasutan oma Beautyblenderit. Kuivama absoluutselt ei saa kasutada. Ja kui niisutan seda, siis see jumestuskreem ei näe niii heamu nahal välja. Toob kreemi pooridesse ja tõstab need esile. No ei ole ilus.





Teisel korral proovisin oma Real Tehniquesi meigisvammiga. Seekord kuivaga. Kuna minu meelest on see natukene pehmem, kui beautyblender.

Kusjuures, ma võisin juba tulemusega küllaltki rahul olla. Olen ka targem. Panen toodet oma švammile ja siis kohe näole. Töötlen ühte piirkonda korraga. Aega võtab, aga asja saab. On veel pisi vigu, mille kallal saaksin nokkida. Kuid see on minu nahast, mitte toote halva kvaliteedi süü.





Püsivus on küllalki OK. Olen seda katsetanud mega palava suveilmaga, kus tõesti oli nii kuum, et higi voolas. T-tsooni tekkis rasvasus, aga sellega võib rahule jääda.

Ütlen veel seda., et puudriga ma seda ei kasuta. Kuna siis hakkab nahk kiskuma kohati ja pole ilus. Jääb selline natuke "jahune" tulemus.

Küll aga soovitan pärast meigi tegemist oma nahk üle käia meigikinnitus vahendiga. Mina kasutan selleks Urban Decay Oil-Control Makeup Setting Spray. Oi kuidas ma seda jumaldan. Ta tõesti aitab mu meigil püsida. Ma ei taha/julge seda eriti kasutada, kuna see on küllaltki kallis toode. Enamasti piserdan sellega üle siis, kui on vaja, et meik kindlasti peal püsiks. Aga kui sul on rasune nahk, siis soovitan seda. Neil on olemas ka Long-Lasting Makeup Setting Spray ja Cooling and Hydrating Makeup Setting Spray. Long lasting sobiks kuivema poolsele nahale. Mina ei ole seda kasutanud, kuid lugedes arvustusi, siis sobiks see neile. Ja viimane toode on ka minu jaoks põnev. Eriti sobib see kombineeritud naha omanikele. Tahaksin seda väga proovida!


Tulles tagasi aga jumestuskreemi juurde ( kaldusin oma lemmik brändile jälle) siis ütlen veel kord: Katvus on päris hea, hajutatavus (kui asja käppa saad) hea, püsivus hea ja mida veel ühelt tootelt tahta :D

Kui sa otsid just jumestuskreemi, mis ei oleks väga kõrges hinnaklassis, siis palun. Siin võib just olla sinule sobiv jumestuskreem. Hetkes seisuga olen mina rahul. Katsetan veel niipalju, et saaksin ka puudri kanda t-tsooni nii, et see ei jääks tükki,  maskina ja "jahune" :D




No comments:

Post a Comment