Monday, June 13, 2016

Uut//Victoria Secret

Parampapapaaa, premeerisin end hiljaaegu paari VS tootega. Kui ma ütlen paari, siis ikka topelt paar :D Ma ei saa, ma lihtsalt niiii väga kaiffin neid. See lõhn......Ja kui pikalt ma peale nende kreemide kasutamist veel lõhnan.

 Alati kui näen neid hea hinnaga kuskil, siis väike kuradike mu õlal ei anna asu  ja mis te arvate, kas ma selle ka tagasi panen? :) Noo ei, panen selle ostukorvi ja nii ma ta ära ostangi. Seekordseks noosiks langesid 2 kehaspreid, üks lõhn ja dušigeel. Ma mõtlesin osta ka kehakreemi, kuid kuna mul jätkub neid ja suvel armastan ma pigem spreisid peale piserdada,kui parfüüme,  siis valisin just need tooted.



Mõtlesin siin, et äkki peaks kuidagi need kehaspreid väiksemasse pudelisse ymber valama kuidagi. Nii hea oleks käekotti pista. Aga seda suurt ma lihtsalt ei jaksa ega viitsi ju koguaeg kaasas tassida. Ja väikesest pudelist on palju mõnusam end piserdada, kui suurest.

Love Addict :

metsik orhidee ja apelsin. Selline parajalt magus, kuid mitte liiga läila. Suveks ideaalne lõhn. Ainuke jama on selles, et see on sprei, mis ei taha mu nahal eriti kaua  püsida...Tavaliselt peaksid need püsima kuskil 2 tundi. Kuid see kaob mu nahalt tunduvalt varem. Millest on kohutavalt kahju.


Passion Struck:

õun ja valge orhidee. See on tunduvalt magusam ja nn. vängema aroomiga. Kui õhtul kuskile välja istuma lähen, siis kasutan kindlasti seda.

Pure Daydream dušigeel:

pärlorhidee ja punasesõstra segu. Duši all käik võiks kauem kesta. Pärast seda lõhnab kogu vannituba niiiii mõnusalt.


Love Spell:

rikkalik segu kirsiõitest ja magusast virsikust. Vot see on tualettvesi, mille sööks küll ära. Väga magus. Kasutan seda siis, kui on mõnus päikseline õhtu.. Ideaalne. Päike, hea muusika, maitsev toit ja super seltskond ja meri.


Uute ostudeni.

 



No comments:

Post a Comment