Tuesday, June 7, 2016

Üks/Kaks/Kolm

Ma ei saa absoluutselt aru, mis viimasel ajal toimub. Kevad-suve väsimus. Ma ei ei suuda mitte kui midagi teha. Tulen koju ja viskan end lebosse. Vahin youtube videosid või vaatan, mis blogides toimub. Et ise ennast käsile võtta ja üks uus postitus teha.... Ei, ma ei jaksa.. Iga nädal ma ytlen endale, mis toimub? Ja siis mõtlen, et millest ma jälle kirjutan.?!

Ma ei ole viimasel ajal omale midagi erilist uut ka ostnud, mida Teile näidata. Midagi väga ägedat, millega ma oleksin rahule jäänud ja arvustuse kirjutanud, ka pole. Aga samas, ega kõik tooted ei peagi meeldima. Otsustasin, et teen ka natukene negatiivseid postitusi. Sest kõik ei ole kuld mis hiilgab ja see mis ei sobi mulle ei pruugi Teile mitte sobida. Inimesed on erinevad ja samuti nende nahk. See muidugi ei tähenda, et hakkaksin siin mingeid erilisi neg. alatooniga postitusi tegema. Ei, lihtsalt kui olen midagi ostnud ja see mulle tõesti ei istu nii nagu vaja ja ma sellega rahul ei ole,siis ka kirjutan sellest.  Sellega seoses tuligi mulle meelde, et ostsin ühe näomaski, mis tuleks siia ülesse riputada.



Ahjaaa, see ei ole muidugi mingi uus uudis, aga.....


Urban Decay on EESTIS. JESH.


No comments:

Post a Comment