Monday, April 18, 2016

Minu huuleläiked

Kuna ma olen viimastel aegadel väga kehva blogija olnud, siis kavatsen seda parandada. ...

Näiteks praegu otsustasin, et toon Teieni oma huuleläigete kollektsiooni.






Vahepeal olin ma hull shopahoolik ja seda ja toda oli vaja. Jah, nad on mul olemas, kuid kas ma ka kannan neid? Ütleme nii, et tööl olles kasutan ma kas lihtsalt huulepalsamit või nude toonis läikeid. Kui sõbrannadega välja istuma lähen, siis kasutan veidike julgema tooniga läikeid ja kui peole, siis võib mind pm. väga tumedates toonides huultega kohata. Valdav osa minu garderoobist moodustub ka tumedad toonid. Ja see sobib mulle. Klassika :D

Enamasti ma tellin oma kosmeetika. Sellel lihtsal põhjusel, et kas poes on liiga kallis või siis ei ole seda mida ma tahan. Minu lemmikud on NYX Cosmetics tooted. Need värvid, see mitte kleepuvus ja need lõhnad. Mmmm.. Hetkel on www.feelunique.com lehel soodustused nende osadele toodetele. Kahjuks on see leht teinud nii, et alates 40.- on tasuta Euroopasse toimetamine. Varem oli alates 15.- Postikulu ise on 4.95.
Nt. hetkel on nende Intense Butter Gloss läiked nt 5.08. Muidu maksavad 7.26.  Sõbrannad kampa ja tellima ;)


NYX Intense Butter Gloss toonis  Toasted Marshmallow
Tegu on tumedama tooniga. Igapäevaselt ei kasuta, kuid väljaminekuks ideaalne.

NYX Butter Gloss toonis creme brülee 
Lemmik-lemmik. Jätab õrnaka roosaka läike just selline mida igapäevaselt kanda. Ei kleepu, on imelise lõhnaga. Püsivuse kallal võiks natukene norida, kuid kõik muu ok (Y).

NYX Soft Matte Lip Cream toonis Transylvania  
Oi kuidas see värv mulle meeldib. Huultel jätab mulje justkui kannaksin musta tooni. See on niii tumelilla. Super. Kuivatab natuke liiga huuli ja peab tihedamalt värskendama. Huuled peavad olema korras, sest muidu kisub värv vagudesse ja see on kole-kole.
NYX Soft Matte Lip Cream toonis San Paulo.
Kahtlesin natukene selles toonis, kui valisin. Kuid, kuna kõik mu tahetumad toonid olid otsas laost, siis lisasin selle ikkagi enda ostukorvi. Toonilt on ta heledam, kui mu toasted marshmallow.






Avon ultra glazewear toonis nude

Sätendav huuleläige, mille ma valisingi erinevate ürituste tarvis. Vahel aga tahan ma glitterit tavalisse argipäeva, siis värvin huuled samuti selle tooniga. Häirib kleepuv olek, kuid õnneks pole tegu nii kleepuva läikega.




E.L.F glossy gloss

Vot see on tõeline pettumus, kahjuks. Tohutult kleepuv, huuleläikel ei ole maitset ja huultel tundub kuidagi raske.






No comments:

Post a Comment