Thursday, April 14, 2016

Juuksed kasvama.

Kuna kevad on käes, mütsi enam kandma ei pea, siis nüüd tuleb  ludupeast lahti saada. Seega minu juuksekasvatamise protsess on taas täies hoos. Ostsin endale uuesti Placent Active ampullid. Soetasin need endale Stockmanni Hullude päevade raames ja maksin nende eest 7.95.
 
Need on siiani mu lemmikud juuksekasvatamise protsessis olevatest toodetest. . Tegin neist kunagi postituse, mis asub SIIN. Ja võin öelda, et need tõesti aitavad, väikesed beebijuuksed vohavad pärast :)  Tavaliselt kasutan ma mitu pakki.
 
 
Kahjuks juhtus mu uue pakiga ka õnnetus. Nimelt, panin ma need pesumasina peal olevale korvile. Kuna mu pesumasin tahab viimasel ajal balansist välja minna, siis see rappub ja tekitab tõelist kaost. Nii ka seekord. Ja mu ampullid kukkusid maha.....
 
 
Neist 4 tk läksid katki...Olin päris õnnetu. Õnneks on tulemas varsti Ilu Mess. Seal on need ka alati hea hinnaga. Loodan, et ka seekord.
 
................................................................................
 
Sõbranna aga rääkis mulle uuest tootest, mida võiksin proovida. Selleks on  HAIRJAZZ juuste kasvu stimuleeriva tootega. Hetkel on komplekt šampoon ja juuksevedelik 29.- Muidu maksavad 34.-  Saadaval on need lehel LINK.
 
Uurisin ja puurisin enne tellimist, kas need on ikka tõesti nii head. Nt. mingeid tablette ma keeldun söömast. Mul on väike kiiks, et äkki panevad ka kogu kehal olevad karvad kasvama :D Kuidas on tabletile sisse töödeldud, et need just juustele mõjuvad :) Seega ma kasutan pigem välispidiseid tooteid :D
 
 
Arvustused olid enamus kõik positiivsed. Seega, mõeldud-tehtud. Saatsin oma tellimuse teele. Loodan need varsti nüüd kätte saada, et usinalt neid kasutama hakata.
Kindlasti teen ka sellest postituse, et näidata kas see ka TÕESTI mõjub nii hästi ja paneb juuksed vohama. Stay tuned ;)
 


 
 
 
 
Päikest.

No comments:

Post a Comment