Monday, January 27, 2014

Oriflame fänn

Jeiiiii, mu Oriflame pakk tuli täna ära. Ma küll tean mida ma tellisin jne, kuid olen pakki oodates ikka  nagu laps kommipoes :D Võtsin kiiresti kiiresti paki kaenlasse ja vudisin kärmelt kodu poole. Tahtsin ju kiirelt neid tooteid topsikutest nuusutada. Ja siin mu noos ongi :D






Piilusin juba uude kataloogi ka. Mul reaalselt ei oleks ju vaja sealt midagi, aga .... :D 

Tutvustan oma saaki nüüd natuke :)
Kuna ma tellisin ka det. kataloogist teatud punktide väärtuses, siis sain kingituseks imeilusas karbis Tender Care
 huulepalsamid.


















Mul on samast sarjast olnud kirsi ja kookose palsam, mis mulle meeldisid. Nüüd sain lisaks veel vanilli ja karamelli omad.











Kuna mul oli vaja uut niisutavat kätekreemi, mõtlesin prooviks osta Milk&Honey sarja kreemi. Tegu orgaaniliste piimaproteiinide ja mee-ekstraktiga. Nuusutades tungib ninna selline natuke vänge lõhn. Kuid kui kätele määrisin, siis tundsin tõesti, et tegu niisutava tootega (olen pidanud pettuma osades kreemides, mis lubavad, et niisutavad, kuid kui proovida, siis käed on kas väga rasvased või kuivad) Natuke häirib lõhn, mis jääb ka kätele. Eks proovin mõnda aega siis tean paremini öelda ja soovitada.


Veel soetasin endale Swedish spa kooriva-masseeriva kehaseebi



See Nature seep lõhnab niiii mõnusalt. Mandariini ja teepuujärgi. Kuigi teepuu lõhn käib natuke üle.
 Kahjuks ma Milk&Honey šampooni ei saanud, kuna laost oli otsas, kuid palsami ostsin küll :)


 Milk&Honey vannivaht.














 Kuna mu desinfitseeriv geel kätele on otsakorral, tuli uus muretseda. Valisin selleks Nature secrets sarja oma.
Spaahooldusega huulepalsam. Tooniks valisin Soft rose. 






 Samuti oli otsas mu huulepliiats, Valisin uueks tooteks Wonder Colour pliiatsi, tooniks Real red




 




Ja ongi tänaseks kõik :)


Järgmiste shopinguteni.

No comments:

Post a Comment