Saturday, January 4, 2014

Aasta 2014

Selles on ilmatuma kaua aega, kui ma siia midagi kirjutasin. Mõtlesin, et võtan ennast nüüd uuesti lõpuks kätte ja alustan otsast :) Eks see üks kättevõtmise asi ole. Unarusse olen jätnud selle ka viitsimatuse pärast. Kuid nüüd, lugedes ja piiludes teiste bloggisid, tekkis samuti suur tahtmine uuesti alustada ja midagi teha. Eks paista, kui kauaks mul seda viitsimist ja tahtmist jagub. Algus on igatahes paljutõotav :)


Oma eelmist postitust lugedes( aasta siis oli 2013 ja kuuks veebruar ) tahtmine kommenteerida. Juuksed on mul enamvähem okitokid. Ei tule neid niipalju peast, kasutan salongi tooteid. Platsentast minu puhul eriti kasu polnud. Kui sõbrannad rääkisid, et väikesed juuksed hakkavad kasvama, siis minu puhul see kahjuks ei töötanud. Ei hakanud mingeid juukseid siin kasvama...

Pzzz... Sibulamaski ma ka ei teinud, sest see ebameeldiv aroom...No thanks :D






Aga jh, mis bloggi ma siis lõpuks pidama hakkan....Elustiili bloggi :) :)






No comments:

Post a Comment