Friday, January 24, 2014

Oriflame Pure skin

Heihoo...


Proovin ka oma esimese toote arvustuse teha. Mõtlesin natuke ja otsustasin, et selleks tooteks saab Oriflame Pure skin  sarja blackhead mask, scrub gace wash ja black head toner..












Kõik tooted on ilusas sinises tuubis (mu lemmikvärv on sinine) seega ei pidanud ma kaua mõtlema ning ostsin selle komplekti ära.

1) Blackhead clearing mask:

Välimus:


Mask ise on valget värvi, sellise paksema koostisega. Aga näole saab kenasti kanda, samuti ei kuiva see nii ruttu näos ära, kui minu osad proovitud maskid..



Lõhn: 

Erilist lõhna ma ei tunne. Mis on muidugi väga super, sest tunnistagem ausalt on ka selliseid maske, kui juba korgi keerad tahab vänge aroom sind lämmatada.




 Lubab:

Detect tehnoloogiaga sügavpuhastav mask sisaldab mikroobidevastast salitsüülhapet, et vähendada punnikesi ja puhastada musti poore. Muudab poorid väiksemaks, kontrollib rasu. Kasutada 1– 2 korda nädalas.


Tegelikkus:


 Ei kuivata nii palju nahka kui mõned teised analoogilised tooted. Piisab õhukese kihi pealekandmisest ja seega jätkub maski üsna kauaks. Teeb oma tööd hästi. Üks parimatest maskidest, mida kasutanud olen. Usun, et ostan edaspidi ka.



Koostis:

AQUA, KAOLIN, SODIUM METHYL COCOYL TAURATE, STEARIC ACID, BENTONITE, GLYCERIN, XANTHAN GUM, SODIUM CHLORIDE, TRIDECETH-9, PEG-5 ETHYLHEXANOATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, SALICYLIC ACID, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, MENTHOL, UNDECYLENOYL GLYCINE, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 77891



2) Scrub face wash:



Välimus:

 

Pumppudelis, peenete mikroosakestega näopesuvahend mis on geelja koostisega. Kui geel näole kanda on tunda peeneid terakesi. 








Lubab:

 

Antibakteriaalne sügavpuhastav ja kooriv näopesuvahend võitleb komedoonide ja vistrikega. Toimeainete mõju kestab edasi ka peale pesu. Kasutada iga päev.



  Tegelikkus: 


Mina  isiklikult sellega eriti rahul ei ole. Üldjuhul mulle ei meeldi terakestega näopesuvahendid, kui igaks juhuks proovisin selle toote, et äkki hakkab meeldima. Näo peseb kenasti puhtaks, kuid pärast seda hakkab nägu kohutavalt kiskuma, Nahk karjub kohe kreemi järele. Üldiselt kasutan seda ainult õhtuti koos näoveega.  Teist pudelit ma ei ostaks.




Koostis:


AQUA, GLYCERIN, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, POLYETHYLENE, DECYL GLUCOSIDE, SALICYLIC ACID, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYDROXIDE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PARFUM, ORYZA SATIVA CERA, METHYLPARABEN, MENTHOL, UNDECYLENOYL GLYCINE, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 42090



3)  Black head toner

 

 Lubab:

  

Mikroobidevastase koostisega sügavpuhastav näovesi eemaldab mustuse, rasu ja surnud rakud.Ahendab poore ning muudab need väiksemaks. Teeb naha puhtaks ning värskeks. Toniseerib nahka, kuid ei kuivata seda. Kasutada iga päev enne Pure Skin kreemi näole kandmist.

 

Tegelikkus:


Mulle isegi meeldib see näovesi, teeb näo selliseks kuidagi värskeks. Ei kuivata nahka ega kipita, mis on põhiline. Kasutan seda toodet nii hommikul kui ka õhtul. Kuna on kirjas, et ahendab ka poore, siis hetkel ma pole seda küll täheldanud, aga sellegipoolest mulle meeldib. Usun, et ostan veel. 



Koostis:



AQUA, ALCOHOL DENAT., BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, SODIUM CITRATE, OLETH-20, SALICYLIC ACID, PARFUM, ALLANTOIN, DISODIUM EDTA, UNDECYLENOYL GLYCINE, SODIUM BENZOTRIAZOLYL BUTYLPHENOL SULFONATE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 42090, CI 1720




 

 

No comments:

Post a Comment