Sunday, January 26, 2014

Shopping Kristiines

Käisin eile ühel väikesel shopingutuuril Kristiine keskuses.. Lootsin, et äkki õnnestub midagi kifti endale soetada. Kuid kahjuks pidin natuke pettuma. Jah, olid aled, aga ometi ei olnud midagi erilist võtta. Kuid õnneks päris tühjade kätega ma ka ei väljunud sealt. Ostsin endale The Body Shopist Japanese Cherry Blossom tualettvee. Kui seda poes proovisin, oli see niii hea lõhnaga. Muudkui nuusutasin enda randmel seda lõhna. Kuid nüüd kodus olles, ei tundugi see niiiii hea enam olevat.. Kuid selline mõnus kerge, värskendav lõhn on ikkagist. Tegu siis kirsiõite ja hinokipuu vallatu lõhnaga. Usun, et piserdan seda tööle minnes peale.
Pudel ise on selline -

Usun, et sellest pudelist jätkub mõneks ajaks, tegu 50ml-ga. Mulle meeldib juba selle pudelil olev pilt. Tuletab kevadet meelde, kui puud hakkavad lehte minema ja õitsema.. Oh, aga ega see kevadki enam kaugel ole :)


Siis käisin üle pika aja H&M poes. Mulle meeldivad sealse poe ehted. Mõnusad suured ja silmatorkavad :) Seekord valisin seal kahe sõrmuse vahel ning kõrvarõngaste. Peale jäid earcaff rõngad. Olen ammu neid piilunud, kui ostnud siiani ei oel millegipärast. Seekord aga ei mõelnud ma kaua ja nii nad minu omaks saidki.

Tegelikult seal tühjal padjal on ka teine samasugune rõngas, kuid selle võtsin juba kasutusse :D Kiire oli proovimisega. Kuid kahjuks, kui koju jõudsin avastasin, et üks earcaff on katki :( 


Õnneks mitte nii hullult, et parandada ei saaks. Võtsin ühe lüli küljest ja tegin väikese tsikibriki ja korras ta oligi taas :D 


Tegelikult läksin ma poodlema sellepärast, kuna oli vaja uusi susse. Aga mis Te arvate, kas sain sussid? Loomulikult ei saanud, selleasemel ostsin uued kevad saapad :P Vähemalt midagigi :D :D 



Selle leiu avastasin Walkingist. Pole seal ammu käinud, kuid nüd üle pikaaaja mõtlesin sisse astuda. Ja esimesena jäidki kohe need iludused silma. Eks paista kui kaua need vastu peavad. Loodan, et kevade ja ka ehk sügise peavad vastu :D
Vaatasin, et neid saab kahte moodi kanda. Keerasin sääre alla ja voilaaa...















Samuti taga on selline ilus kaunistus..



 Ja küljel..

Jalas on nad ka mugavad. Olen oma ostuga igatahes rahul. Ehk sussid saan mõnel teisel korral :)


Teile aga ilusat pühapäeva nautimist! :)


Tsau-pakaa :)



No comments:

Post a Comment