Saturday, February 1, 2014

Fragrancedirect

Sain lõpuks oma FD paki kätte. Ma ei jõudnud ära oodata, millal koju jõuan, seega käristasin juba bussis paki lahti ja piilusin oma noosi. Tellisin 2 huulepulka, 3 küünelakki ja 2 dušigeeli. Ja siin nad on:

1) Maybelline Colour Sensational Lipstick

tooniks valisin Drive Me Nuts

2)  Calvin Klein Delicious Luxury Creme Lipstick 3.5g

tooniks valisin Cosmopolitan














Mulle nii meeldib Maybelline pulga kuju.



 








 

 

 

 

3) OPI Nail Lacquer ja Essie Nail polish.

 

 

Olen ammu endale soovinud O.P.I küünelakke, kuna olen neist meeletult palju pos. kuulnud. Aga senini pole raatsinud neid osta. Kuid kui FD lehel nägin nii hea hinnaga, siis ilma pikema jututa lendasid nad mu ostukorvi :) Hetkel pole ma neid veel küüntel proovinud, kuna sai alles maniküür tehtud, kuid usun, et kaua nad mu kapil ootama ei pea. Sõrmed juba kibelevad neid proovima :D

Hetkel tellisin sellised värvid, kuna üldiselt on suht väike värvivalik. Kui nüüd täna uuesti sinna lehele piilusin, oli seal niiiii palju uusi toone. Mõnusaid erksaid, mis just mulle meeldivad. Varsti tellin uuesti ma usun :D
Ja samuti Essie valikus oli aint 5 eri tooni :( Jääme ootama ja lootma, et laovarusid täiendatakse :)


4) Guess Seductive I'm Yours Shower Gel 200ml

 

N Spa Tropical Lime & Coconut Cream Shower Sorbet 225ml


 Guessi geel lõhnab nii mõnusalt. Muudkui nuusutan seda. Hetkel ma pole seda veel kasutanud, kuna vannitoas on päris mitu mitu poolikut dušigeeli. Ma olen nende fänn vist. Alati kui poes midagi huvitavat või hea lõhnaga näen, siis mul on seda kohe ju vaja. Ja kasutaksin ma siis vanad lõpuni.. Ei, kohe on vaja ju uus ka lahti võtta. Aga nüüd proovin end natukene vaos hoida. Ja ei keera kohe korki maha. Kui siis ainult nuusutamiseks :P
Aga vot selle N-Spa fruit dušigeeli proovisin küll ära. Oh seda lõhna.. Ma jumaldan kookost. Õnneks on seal laimi ka, ehk siis see pole liiga lääge lõhnaga. Mõnus ergutus. Vahutab ka korralikult. Aga kahjuks midagi erilist ma selles ei näe. Nahk ei jää samuti pärast pesu lõhnama, nii nagu mina sooviksin. Kasutan seda aint selle lõhna pärast.















Selline mu saak oligi. Eks kasutan neid tooteid rohkem, siis tean ka paremini kommenteerida. Seniks aga nautige ilusat lumist laupäeva.


PS! Pange ennast kindlasti vastavalt ilmale ka riidesse.


Ja ilusat 1. veebruari Teile kõigile!! ;)



No comments:

Post a Comment