Monday, February 24, 2014

Midagi uut


Käisin täna väikesel shopingu tiirul. Tegelikult oli mul vaja uut ripsmetušši (mille ka sain) ja jumestuskreemi. Selle viimase ma unustasin üldse ära :) Hahaa, aga poest lendas korvi Batiste kuivšampoon-lillelõhnaline. Tundus põnev. Muidu olen truuks jäänud sinisele pudelile, mis pidi värskendav olema. See pudel saab kohe-kohe ka otsa, siis räägin sellest pikemalt ;)
Veel soetasin endale LOreali 3 ühes puhastav mitsellaarvee. Olen sellest väga palju pos. kuulnud ja nii tahtsin seda ka endale. Kui kassas maksin (ostsin selle Prismast, hetkel maksab see seal 4.39!) ei pannud ma tähele, et kassiir oli 2x selle mulle löönud. Õnneks hakkasin poest väljudes tšekki kontrollima. Ja raha sain ka tagasi, nüüd saan uuesti selle pudeli tagavaraks osta :) 

Ma ei salli kui nt. hind erineb kassas sellest mis on hinnasildil ja kui mu arvele topitakse mingi muu asi otsa. Samas saan aru, kassapidajad on pikad päevad kassas ja ikka juhtub. Kuid nt see, et sildil on teine hind, kui saalis, siis see ajab mind närvi. Teatud poodides on see niiii tavaline. Hetkel neid nimesid siin ei nimeta. Ja mu nooremale õele pandi mingid kanamunad (mis maksid  mingi 70 senti kuskil) arvele otsa. Kuigi munadest oli asi kaugel :)  See selleks. 



Ja veel soetasin LOreal Mega Volume Miss Manga ripsmetušši. Pole seda jõudndu veel proovida, kuid teen seda homme :) Tavaliselt olen truuks jäänud Maybelline tuššidele, kuid vahepeal ostan ka LOreal tooteid. Otsin ikka seda ÕIGET ! :)



Teile aga Head Vabariigi Aastapäeva! :)

No comments:

Post a Comment