Friday, March 7, 2014

Uued tooted


Kuna Maximas on teatud asjadele ALEd, eriti just iluasjadele, siis seadsin ka mina sammud sinna. Oh seda rahvast, mis vastu vaatas. Kui mingid allahindlused on, siis inimesed ju hullud, vaja seda ja seda krabada.. Mina läksin kindlate asjade pärast, tahtsin endale saada uut šampooni-palsamit, Garnieri silmameigieemaldit ja NEO kreem-antiperspiranti. 





Nagu ikka, potsatas mu korvi ka üks hetke ajel tehtud ost- Maybelline küünelakk Colorama. Kuna oranz on selle kevade uus punane, siis ostsingi selle :)




Kahjuks värv ei püsi eriti peal. Värvisin küüned eile õhtul ja juba täna õhtuks on otsad jubedad. Aga sellest hoolimata mulle see oranz värv meeldib :)





 Garnieri Fresh Essentials 

kohta olen väga palju pos. tagasisidet kuulnud. Kuna neil tuli turule natuke teistsugusem toode(pidi olema sama hea) siis otsustasin, et proovin selle ära. Hetkel on mul üks meigieemaldi pooleli, siis seda ma lahti pole teinud. Kui ükskord proovin, siis kindlasti jagan ka Teiega oma kogemusi. Hetkel kasutan The Body Shopi kummeliga veekindla meigi eemaldit.


Veel valisin välja Garnieri deodorandi NEO. Valida oli mitme eri toote vahel, kuid valisin lõpuks helesinisega. Tegu siis fragrance free kreemdeodorandiga, mis lubab 48 h mõju* + hooldav toime + ei jäta plekke. 
Nujaa paljulubav toode. Hetkel olen seda korra proovinud. Mis ma oskan öelda, lõhnatu ta on, mis on natuke harjumatu. Sest tavaliselt valin tooteid endale lõhna järgi :) Kasutan veel, siis oskan paremini öelda, kas ja kuidas toode minule sobib ja on tegu ikka niii hea asjaga nagu suurelt lubatakse. Pos. on see, et tegu parabeenivaba deodorandiga.










Ja lõpuks pika mõtlemise peale valisin endale Aussie colour mate šampooni ja palsami.

Nagu nimigi ütleb on tegu värvikaitsva tootega. See sisaldab Austraalia metsiku virsiku ekstrakti. Lõhn on ka mega hea.. Mõtlesin, et söön ära, kui saaksin. Samuti vahutas peas ja juuksed sai ilusti puhtaks. Kuivades jäid kiharad samuti mõnusalt hoidma ja see aroom. Ma muud ei teinudki kui nuusutasin oma juukseid :D Ühesõnaga, vaimustuses olin ma sellest lõhnast ja see on ka hetkel kõik. Hommikuks olid juuksed sellised.. Kuidas nüüd öelda. Mitte just kõige paremas olukorras. Mul on väga jonnakad ja turtsakad juuksed. Seega pean ALATI hoolega endale šampoone ja palsameid valima. Rohkem ma head ega halba ei ütle selle toote kohta. Kasutan veel mõnda aega ja siis teen ehk pikema arvustuse. Ega ühe kasutuskorraga ei saa veel asjast õiget aimu. Seega jääge ootele. :)

Rohkem ma midagi erilist ei leidnud endale. Kõik mu tooted on esimesel pildil.

Seniks aga olge tublid ja järgmiste toodeteni :)

No comments:

Post a Comment