Monday, March 10, 2014

Missrebel

Noniinoniii, tegin ka oma esimese Missrebel tellimuse ära. Ennem ikka kahtlesin päris pikalt ja uurisin ning puurisin suuruseid ja materjale jne. Ma olen mitu korda netist tellides nn orki lennanud. Viga oli siis kas suuruses, materjalis. Kui ma lõppude lõpuks pika uurimise peale sobivad asjad välja valisin ja klõpsasin nupule telli, vajus korraks süda saapasäärde :) Kas ikka tulevad kohale ja sellised, milles ma pettuma ei  peaks. Aga tegu oli juba tehtud :) Seega jäi üle vaid 2 nädala pärast pakki oodata. Päris nii pikalt ei läinudki aega, suht kiiresti tuli kohale. Isegi imestasin. Aga nüüd riiete juurde :)


Tegin oma vana fotokaga pilte. See ei olegi enam teab mis hea aparaat. Vanaks teine jäänud. Nüüd proovin olla hea ja korralik laps, ehk jõuab ilus peegelkaamera ka minu koju :P

Nii, aga siin on siis minu www.missrebel.co.uk tellitud asjad.

 Pildil tunduvad tavaliselt kõik tooted ilusamad kui nad reaalselt tegelikus elu on. Kui esmapilgul pakki avades mulle see kampsik vastu vaatas olin tsipa pettunud. Kuid hiljem hakkas mulle täitsa meeldima. Mõnus kevadel ja suveõhtutel peale visata
 Algselt vaatasin, et väike südameke on kampsi allääres.


 See jäi mulle tsipa liiga suureks. Võiks samas öelda, et lausa uppusin sellesse. Aga mees rahustas maha ja ütles, et ongi tšillim. Kevadel hea peale visata. Samuti jahedatel suveöödel. Mulle meeldib selle kampsuni juures allääres olev soonik ja samuti käiste otstes. Teksad, kampsik ja kihvtid bootsid. Meeldib.
Ma ei osanud valida, kumma pildi üles riputan. Seega panin mõlemad siia :)


























Selle pluusi juures jäi mulle silma selle erksad värvid. Kartsin, et päriselus ei ole need nii erksad. Kuid üllatus oli suur, kui reaalselt olid värvid veel ilusamad.


Selle pluusiga polegi rohkem sõnu vaja :D






Kleidi pildid ei tahtnud kohe üldse välja tulla. Tegelikult tahtsin saada valget, kuid laost oli otsas. Aga ega mustal ka pole midagi viga. Nahktagi ka peale ja voilaa :)




Mulle lihtsalt meeldivad pikad maani kleidid. Mul on neid kapis päris mitu :) Suveks ideaalsed.


Sellised olidki mu Missrebeli ostud seekord. Usun, et see ei ei jää mu viimaseks tellimuseks. Kui hea pakkumine tuleb, valin kindlasti veel midagi välja. :)




Hetkel aga ongi kõik. Olge tublid kõik ja järgmiste shopinguteni ;)



No comments:

Post a Comment