Tuesday, March 25, 2014

Its Cosmo Time!


































Hehee, täna potsatas ka minu postkasti aprilli kuu Cosmo. Seekord oli seal nii vaffaid testreid. Nt uus Escada lõhn Born in Paradise. Mulle pole eelnevalt selle firma parfüümid peale läinud(liiga magusad minu jaoks) siis seekord mulle isegi meeldis see lõhn. Tõeline paradiisi lõhn, just suveks ideaalne. Inspiratsiooni selle lõhna tegemiseks saadi Pina Coladast. Nu mina isiklikult sellist võrdlust ei tooks, kuid kookose ja ananassi lõhna ma tajun. Kuna need kaks on ka minu ühed lemmikud, siis ilmselgelt on mul selle lõhna suuremat versiooni ka vaja, kui see pisike tester mis mul on. Ma muudkui nuusutan ja nuusutan seda lõhna. Kui silmad nüüd sulen, siis tõesti kujutan ennast ette kuskil troopilise saare peal palmi all limpsimas mõnusaid kokteile. Mmm..  Nii hea lõhn ikka. Võiksingi seda nuusutama jääda, kuid usun, et pea hakkaks mingil hetkel valutama :P


 Samuti sain endale proovimiseks Loreali Nude Magique Blur cream-i. Olen selle kohta nii üht koma teist lugenud. Nüüd sain endalegi testimiseks ühe. Toode lubab poorid täiuslikult ära peita. Nu saame näha. Usun, et homme proovin ära :)


Samuti Madara Moon Flower Rose Beige tooniv päevakreem, mis lubab nahatooni ühtlustada. Seega midagi mulle. Olen selle firma kohta samuti häid kiidusõnu kuulnud. Kahjuks siiani pole aga ise nende tooteid proovinud.

Ja viimaseks testriks sain  Loreal Paris Skin Perfectioni nahka parandava niisutava kreemi. Toode lubab silmnähtavalt parandada naha kvaliteeti.  Nu iseloomustuse põhjal peaks tegu olema ühe ideaalse kreemiga, mis ei ummista poore; 1 minutiga on nahk niisutatud, pehme ja siidiselt sile; poorid on silmnähtavalt väiksemad ja ühe kuuga on nahk siledam ja ühtlasem. Nu saame näha, kui seda homme kasutan, kas käsi haarab täissuurses toote järele või ei :)


Eraldi ma testritest pilti tegema ei hakanud, kõik on aprilli kuu Cosmo peal ilusti laiali laotatud. Ja mis puutub ajakirja endasse, siis ostke kindlasti ja lugege põnevaid artikleid ja ilu-uudiseid.

Seniks olge tublid ja ootame kõik koos kevadet ;)


No comments:

Post a Comment