Sunday, February 23, 2014

Tühjad totsikud

Proovin iga kuu Teieni tuua need tooted, mille olen juba ära kasutanud. Selle kuu tooteid pole just eriti palju, kuid siin nad on:


Siinkohal tooksin neist esile 1) RICH šampooni ja palsami. Esiteks need tooted lõhnavad hästi, jätavad juuksed mõnusaks ( seda suudavad minu juuste puhul vähesed) Kuid ülearu joovastust need minus ei tekitanud. Kui neid kuskil soodushinnaga näeksin, siis vb lendavad nad minu ostukorvi. Täishinnaga ma neid igaljuhul ei ostaks.

2) Avon Care 3in1 Oil Control näopesuvahend   tegi oma tööd hästi ja see on ka kõik mis ma selle toote kohta ütlen.Teist korda ma ise otseselt ei ostaks, kuid kui ka endale saaksin, siis kasutaksin ära.

3) Placent Active platsenta ekstraktiga tervendav shampoon. Kõik on neist toodetest sillas. Ma ei saa aru mis juuksed mul siis on ? :/ Kasutasin nii šampooni(seda on mul veel pudelipõhjas alles, kuigi tavaliselt on just vastupidi, šampoon saab ennem otsa),palsamit  ja ampulle. Ampulle kulus 3 karpi ja mingit erinevust ma küll ei märganud. Samas sõbranna kasutas ühe karbi ampulle ja juba keksis, et pisikesed juuksed kasvavad. Võta näpust. Samas tore, kui keegigi neist kasu saab. 


Hetkel siis kõik. Proovin tihemini siia blogisse kirjutada ja uusi tooteid katsetada :) Seniks aga nautige pühapäeva ja homme punast esmaspäeva :) 

Saopakaaa :)

No comments:

Post a Comment