Sunday, August 27, 2017

Uut# Jeffree Star Cosmetics

Olen pikemalt silma peal hoidnud Jeffree Star Cosmeticsil. Neid müüakse nt. Beautbay.com, kuid ma ei raatsi käia huulepulga eest 18.40 ega highlighti  eest 30.-. Seega ootasin mis ma ootasin, kuid sain need kaks -40 protsendise allahindlusega. Kahjuks polnud just suur valik toonide suhtes, kuid leidsin endale õnneks ikka midagi. Järgmisena tahan proovida nende  liquid lipsticke. No mida värve... Wohooo.. Paljud youtuberid kiidavad Nude toone. Seega tahan proovida sellest valikust midagi ja samuti midagi kärtsu. Kas siis sinist, lillat või midagi sellist. Samas vb midagi roosakat.

Ühesõnaga, kes ei ole midagi kuulnud Jeffree Star Cosmeticsist siis tšekake kindlasti üle. Sealsest valikust leiab vast igaüks endale midagi.









Ühesõnaga, mina valisin endale välja siis huulepulga toonis Unicorn blood ja highlighteri toonis Lavender Snow. OMG kui ilus see on ... Alguses ma kartsin, et kuna tegu on tegelikult sellise halli tooniga, et kuidas see küll nahal välja näeb. Aga olen väga rahul. Väga pigmenteeritud, väikesed sädelused kinnituvad nahale ja voilaaa: pling- pling.












Mis mulle veel väga meeldib on suur peegel. Ja pakend ise on ka mega suur. Toodet ise on aga sees 15 g. Ja mis veel suur pluss, et tegu on Vegan, gluteeni ja parabeeni vaba tootega. Eks see kõik ka kujundab kogu seda hinda. Vähemalt ma tean, et olen käinud sellise summa välja asja eest.















Ja see huulepulk. Meenutab natukene püstoli kuuli. Nii geniaalne. Ja absoluutselt igal tootel on peal täheke: Jeffree Star logo. Kellele muidugi roosa värv ei istu nii, siis on natuke jamasti. Sest enamasti on pakendid ikkagi roosad.

Ega ma ise  ka eriline roosa fänn pole, aga mulle isegi meeldib.









Järgmiseks tahaksin väga proovida järgi nende uut tooni Skin Frostilt Crystal Ball. Pakend ise on hõbedane, kuid roosad tähekesed on ikka kenasti peal ja samuti Summer Chrome Collectionist midagi ägedat :D

No comments:

Post a Comment