Tuesday, August 29, 2017

NYX poe avamine

Ja lõpuks ongi see käes. NYX avab oma esimese poe Eestis. Tooteid müüakse küll Tallinna ja Tartu Kaubamajas omas nurgas, kuid oma päris poodi neil veel siinmail ei ole. Kuid suurejooneline avamispidu suurte üllatuste ja esinejatega toimub siis sellel neljapäeval 31.08 Ülemiste keskuses. 


Esimesed 100 ostjat saavad endale ka kaasa kingituse ja kui ostad 100 euro eest kaupa, saad üli šeffi meigikohvi ka kaasa. Aga kiirustage, sest kohvreid on piiratud koguses!!!

Mina olen küll sellel päeval kohal. Kahjuks ei saa ma kohe hommikul minna, kuid õhtul hüppan sealt igal juhul läbi..

Tahaks väga leida sealt nende Liquid uutes toonides huulevärve, Makeup 3 Steps to Sculpt Face Sculpting Palette ning Away We Glow Illuminating Powderit. Samas ei ole ma katsetanud nende foundationeid, Äkki leian sealt miskit, mis hakkab ja jääb silma.  Olen alati mõelnud proovida, kuid kahelnud. Miks?

......Sest olen  lugenud  neist nii halbu kui häid arvustusi. Eks igalühel ole erineva nahk jne, kuid midagi on siiani pannud kahtlema.

 Kuigi olgem ausad, mu üks lemmikumaid brände on NYX. Just sellepärast, et tooted saab kätte nii taskukohase hinnaga ja need värvid, pigmendid.. Vahel on isegi kallis toode nirum, kui NYX. 

Ja nüüd on nad peaaegu juba kohal päris oma poekesega :))

No comments:

Post a Comment