Wednesday, August 2, 2017

Tühjad potsikud/totsikud #

Olen vahepeal mõned potsikukesed tühjaks kasutanud ja seega oleks aeg need ka üles pildistada.



Enamasti saavad mul otsa kreemid. Olen tänu linna veele jube kuiva nahaga, seega kreemipurke kulub mul omajagu. Enamasti mul ongi mitu erinevat avatud ja kasutan neid nii, et  üks päev ühte ja teine päev teist. Suvel eelistan vedelemaid ja magusama lõhnaga kreeme, kuna siis pole vaja end eriti rohkem lõhnastada :)







Avoni šokolaadi kehakoorija eksis ka siia :)
Sellle kohta võin öelda, et ostaksin teist korda veel. Alguses ei meeldinud selle konsistents, kuid kuna see lõhnas nii mõnusalt ja jättis naha ka pehmeks, siis selle väikse miinuse võib kõrvale jätta. 


Samuti jumaldasin Avoni kehakeemi. Niiii hea lõhnaga. Olen sellest kirjutanud SIIN. Seega rohkem ei peatu :)


Victoria Secret kehalosjoonis ma pettusin. Liiga vänge lõhn minu jaoks. Iseenesest kreem imendus ja jättis naha mõnusaks. Oleks selle lõhnaga ka harjunud, poleks hullu. 


Olen varasemalt seda HTH kätekreemi maininud oma postituses ja taas on mul uus tuub otsas. Üks vaieldamatutest lemmik niisutavatest kreemidest.


Ja veel üks hea niisutav kreem oliividega Dermosililt. Mulle meeldis selle niisutava toime, kuid samas lõhn oli väga neutraalne. Seega kasutasin seda õhtuti magama minnes, kui polnud tahtmist kasutada lõhnavaid kreeme.

No comments:

Post a Comment