Monday, November 24, 2014

Uut/ Real Techniques

Sain lõpuks oma tellitud Real Techniques pintslid ka kätte. Tegu on siis Starter Kit komplektiga. Tellitud sai see www.iherb.com lehelt ja maksin nende eest 18 dollarit. . Olen pikalt neid pintsleid piilunud, kuid nüüd otsustasin need ka lõpuks endale ära tellida.  Pakk jõudis kohale 2 nädala ja 3 päevaga. Oma esimese tellimuse, kus tellisin siis Core Collectioni sain täpselt 2 nädalaga kätte.



Samuti oli komplektiga kaasas musta värvi vutlar,kuhu saab pintslid panna. Minule nt. ei meeldi seal pintsleid hoida. Kumm on kole pingul ja annab suruda neid pintsleid sinna. Seega hoian mina oma kaunitare ära põletatud küünla topsis. Milleks visata head kraami, kui saab taaskasutada.

Uus Oriflame kataloog on seekord sama suur nagu ajakirjad. Mis on minu meelest väga meeldiv.























Usun, et sellest 5 pintslist hakkan ma kasutama vähemalt 3-le. Hetke seisuga siis. Täpsema ülevaate teen ma siis, kui ma olen kõiki järjepidevalt kasutanud. Siis kirjutan täpsemalt, mis leidis koha minu igapäeva pintslite seas ja mis mitte.










Base Shadow Brush

Deluxe Crease Brush

Perekond Starter Kit :)

Kindlasti olete kuulnud ja lugenud, kui uskumatult pehmed need pintslid on. Jällegi said need ühe hääle juurde. Jah, need on tõesti uskumatult pehmed ja mõnusad. Nad ei kriibi ega ole karedad. Ühesõnaga super head sellise raha eest.  Minu esmamulje on küll positiivne. Loodan, et see ka nii jääb. 

Lisan Teile siia igaks juhuks lingi, kust neid tellida saab. LINK. Pean tõdema, et paar sama sarja toodet jäi mulle veel silma. Nii, et mõtlen ja uurin ja kaalun, kas mul on neid vaja ja millal :)

Kas ja milliseid Real Techniques pintsleid olete kasutanud ja kuidas rahule olete jäänud?

No comments:

Post a Comment