Monday, November 10, 2014

Arvustus Placent Activ

Nonii nonii. Lõpuks olen ma end kätte võtnud ja toon Teieni Placent Activ komplekti arvustuse.
Veel kord SUUR SUUR AITÄH ARAVON selle suurepärase pakkumise eest. Nimelt sain ma endale proovimiseks Placent Activ šampooni, palsami, juukseampullid ja ripsmeseerumi. Olen neid tooteid kasutanud natuke üle kuu aja ja nüüd on paras aeg ka see kõik Teieni tuua. Kahjuks ripsmeseerumit ma pole ilusti kasutanud. Kuna ma vaevlen siin vahelduva eduga silmapõletiku käes, siis pean tunnistama, et seda seerumit ma ei ole järjepidevalt  kasutanud. Küll aga šampoon, palsam ja ampullid said järele proovitud.



Placent Activ šampoon ja palsam



Toode lubab : 


 Toode lubab siis toita ja tugevdada, samuti kaitsta keskkonna väliste tegurite eest ning aitab ka juuste väljalangemis korral. Just viimane punkt on see, mis mind selle toote puhul ahvatles. Kas tõesti aitab see ka juuste väljalangemise vastu? Viimased pool aastat vaevlen ma nimelt just selle probleemi käes. Tohutult palju langeb mul juukseid peast. Käin pesus (juba sinna jätan hulk juukseid) ja kui kuivatan ja kammin, siis on mul vahel küll selline tunne, et ei tea kas mul üldse midagi pähe ka jääb. See on meeletu. Olin juba valmis sammud apteeki viima, kui sain sellise hea pakkumise osaliseks, proovida selle firma tooteid. Mõeldud tehtud.




Tegin Teile pildi näitamaks, kui suure koguse ma oma juustest kaotan.


















Samuti on šampoon ja ka palsam rikas aminohapete poolest. Platsenta ekstrakt lubab parandada peanaha niiskustasakaalu ning elastsust. Sealsed siidiproteiinid muudavad aga juuksed pehmeks ning annavad terve välimuse, Toode sobib kõikidele juuksetüüpidele eriti aga kuivadele  ja töödeldud juustele.

Seega see šampoon ning palsam olid kirjelduse järgi täpselt selline, mida mu kiharad vajavad. Ma käin iga 3 kuu tagant juuksuri juures värvimas. Kuna mul on punased juuksed, siis paraku tuhmub selle värv väga kergesti. Varasemalt ma ka sirgendasin juuksed. Hetke seisuga ma ei kuumtöötle oma juukseid nii hullult. Paraku on ka tõsiasi see, et päris loobunud ma sirgendamisest ei ole.

Oma pead pesen ma iga kahe päeva tagant. Seega alustasin ma kuuriga 24 september ja lõpetasin 27 oktoober.

Tegelikkus: 

 Enne:


Pärast:




Nendest piltidest vast niii väga aru pole saada. Aga mina sain. Esiteks olid juuksed küll peale pesemist ja kuivatamist kohevamad, tundusid tervemad ja mis pealmine, juukseid ei tulnud enam nii meeletult peast ära. Loomulikult ei peatunud kogu juuste väljalangemine, aga erinevus oli küll märgatav. 




Placent Active tervendav juuksevedelik 12x6 ml

Mulle meeldivad need pisikesed ampulli pudelikesed. Minu meelest ilusad ja stiilsed, Karbikeses oli 12 väikest 6ml pudelikest.

Toode lubab:


Kirjas on, et toode sobib habraste, rabedate ja õhukeste juuste puhul. Samuti tänu platsenta ekstraktile aitab see juuste väljalangemise vastu. Regulaarne losjooni kasutamine tugevdab ja toidab juukseid ning stimuleerib juuste kasvu. 
Kasutada tuleb peale pesu ja kanda tuleb see niisketesse juustesse (peanahale). Loputamine ei ole vajalik. Parima tulemuse saavutamiseks tuleks kasutada 12 amuplliga koosnevat komplekti 1 ampull iga 2 päeva järel.  Tulemuste säilitamiseks tuleks aga edaspidi kasutada 1-2 ampulli kord nädalas.

Okei. Algus  on paljulubav. Nüüd tuli ka järgi proovida, kas see ka minu puhul töötab. Pean tõdema, et olen parajalt skeptiline selliste lubaduste puhul.  Nagu ma eespool mainisin alustasin ma kogu kuuriga 24 sept ja lõpetasin 27 oktoober. 



Tegelikkus: 

Esiteks valmistas mulle natuke peavalu nende pudelikeste avamine. Tegu tundub olevat klaasiga. Seega esimesel korral ma muudkui proovisin, aga lahti ei saanud murda. Tegin endale ka tsipakene selle avamisega  haiget. Siis lõpuks sain nipi selgeks. Võtan salvrätiku ja krõks. Ei pea muretsema, et käed katki teen pudeli äärega. Hiljem ma loomulikult lugesin, et soovitatav on võtta käterätik ja selle vahel avada. Aga nagu ikka, loen ma selliseid asju alati ju pärast tarvitamist :) 
Minule näiteks tundus, et selles 6 ml pudelikeses on minu juuste jaoks liiga palju toodet. Panin ja panin pähe ja ikka oli pudelikeses nii palju alles. Ehk mulle tundus see nii, kuna mul on väga õhukesed juuksed. 
Lõpuks hakkas see mässamine mulle juba meeldima.  Kuna ma pole endale uusi ampulle muretsenud, siis tahaks peale juuste pesu nüüdki midagi peanahale määrida :D 
Alguses ma ei saanud aru, et midagi üldse mõjuks. Olin juba valmis alla andma. Aga siis. Kui pm olin ampullid ära kasutanud ja šampooni ning palsamiga ka ühel pool, avastasin, et mul on väike siil peas :D  Nagu tegelikult ka. 

27 oktoober tehtud pilt.

10 nov. tehtud pilt.

Nagu oleks elektrit saanud :D

Viimasel pildil tundub küll, et oleks kuskil elektri laengu käes olnud :D Ennast hakkas ka juba häirima. Kui sain juuksed ilusti kinni, siis väike tuka poiss tuterdas ikka ees. Ja just tuuliste ilmadega lehvivad need karvad. Ärge saage valesti aru, ma olen tegelikult meeletult õnnelik, et see kõik mõjub. Ja saan käed üles tõsta ja öelda : Jah, mul kasvavad uued ilusad juuksed! :)


Selle kõige eelneva kohta ütlen üht : Kui Te kasutate järjepidevalt neid tooteid, siis jah see mõjub. Kui aga juhtub nii, et kasutate nt nii nagu endal tuju, siis vb pole ka tulemus selline nagu Te soovite. Seeega, kui tahate ka endale mõnusat siili pähe, siis minge kiiresti kiiresti ja ostke endale ka kogu see kupatus :D Kes aga ei jaksa apteeki minna, siis palun väga. Teen Teile selle lihtsamaks. Siin on LINK, kus saate need tooted endale ka koju kenasti tellida ;)


Placent Active ripsmekasvu soodustav seerum  5ml


Toode lubab: 


See seerum sisaldab platsenta ekstrakti ja rikkalikult aminohappeid, aitab tugevdada ripsmeid ja vähendab nende väljalangemist, muutes ripsmed ka tugevamaks, pikemaks ja tihedamaks. Samuti aitab suurendada naha niiskust ja elastsust just tänu platsenta ekstraktile.

Kasutamine: Toodet tuleb kasutada igal õhtul enne magamaminekut ja kanda peenikese joonena nii silmalau ülemisele kui ka alumisele ripsmejuurte piirkonda.

Tegelikkus: 

Selline peenike ots, millega toodet ripsmejuurele kanda.

Kuna ma ei saanud seda kasutada nii nagu ma lootsin, siis olen ka ise natukene pettunud. Kuid kasutan seda toodet, siis kui võimalik.  Ütleme nii, et ripsmekarvu ei tule enam tõesti nii palju ära. Mina olen see inimene, kes tohutult palju hõõrub oma silmi. Küll mul on see ja teine asi silmas, siis tänu sellele tuleb ka karvu.  
Pärast seerumi kasutamist.

Tegelikkuses ei saa öelda täpselt, kui lopsakad või pikad mu ripsmed nüüd on. Kuid kui ma ripsmeid värvin, siis nad tõesti näevad värvituna väga ilusad ja tihedad välja. Asi ei ole ripsmetuššis. Kasutan seda tušši pidevalt. Ja nii head tulemust, kui praegu ma pole veel saanud. Seega ma tahan loota ja uskuda, et see seerum tõesti mõjub sama hästi kui šampoon, palsam ja juuksevedelik, Tahaksin väga kasutada toodet igal õhtul ja siis kuu aja möödudes täpselt öelda, kas ja kui suured mu ripsmed nüüd on. Kahjuks hetkel oma põletikuga see ei ole võimalik. Kuid kasutan seda ka edaspidi võimaluste piires. :)


Lõppkokkuvõtteks võin öelda, et plaanin endale uuesti muretseda juuksevedeliku ampullid. Šampooni ja palsamit jäi järgi, seega neid saan veel kasutada. Kellel on samuti probleemiks juuste väljalangemine ja kelle juuksed hoiavad ludus, siis soovitan proovida Placent Activ-i. Ja nagu eespool ütlesin, soovitatavalt järjepidevalt ;) 

Kes Teist on veel  neid tooteid kasutanud ja kas jäite ka rahule? 

Seniks olge mõnusad ja järgmise korrani :) 


No comments:

Post a Comment