Sunday, October 19, 2014

Asjad, mis seisavad..

Tänase postituse mõtlesin ma teha asjades, mis mingil põhjusel on jäänud kapinurka seisma. Kas tegu on siis sobimatute toodetega või siis nad lihtsalt ei meeldi mulle nii, et ma neid lõpuni kasutaksin. Õnneks neid tooteid ei ole väga palju, aga kokkuvõttes annab numbriks siiski 9.


1. Avon sarja niisutav jalakreem ja rohelise tee ja piparmündiga jalakoorija. 

Cherry ice niisutav jalakreem oli minu jaoks liiga vedel. Tõsi, lõhn oli täpselt nagu kirss ja kutsus kasutama. Kuid erilist vaimustust see toode minus rohkem ei tekitanud. Kuna koostis oli liiga vedel, siis ta sõna otseses mõttes ujus mu peopesas enne, kui sain selle jalale kanda. Pidin olema äärmiselt ettevaatlik, et see kreem maha ei voola. Mulle isiklikult meeldivad kreemid, mis on veidi paksema koostisega ja on aru saada, et niisutavad ja teevad oma tööd hästi.
Rohelise tee ja piparmündiga jalakoorija on lõhna poolest samuti hea. Koostis on geelijas ja teraline. Kui nahale kanda on tunda väikseid koorivaid osakesi nahal. Kuid miks see mul seisab? Mulle ei meeldi samuti selle liiga vedel geelijas koostis. See hajub mu jalal ja peaksin seda suurtes kogustes panema.





2. Avon Solution sarja BB kreem SPF 15. Hypo allergenic.

Tegu siis BB kreemiga, mis minu heledale nahale jäi kahjuks liiga tume, isegi suvisel ajal. Toode on muidu õrna ja kerge koostisega, sisaldab vitamiine ja mineraale, samuti ei tohiks tekitada allergiat. Ja mis põhiline, tegu on SPF kaitsega 15. Usun, et  kellel on minust päevitunum nahk, siis see toode sobib teile.



3. Avon hapnikuga rikastatud peanahahooldus.

Vahepeal kasutasin ma väga valesid juuksehooldusvahendeid, seega tekkis mingi määral natuke kõõma. Mina muidugi ehmatasin väga ära ja sattusin kergelt paanikasse. Seega igasuguste Head&Shoulders šampoonide asemel tellisin endale hapnikuga rikastatud peanahahooldus toote. Toode lubab kõõmahelvestest vabaneda ja samuti imab liigse rasu juustest. Ütleme nii, et vahetasin oma šampoonid/pasamid välja ja seega kadus ka see pisike kõõmapoiss mu juustest. Ja nii see toode jäigi mu kapinurka seisma.



4.  Avon keskmise tugevusega lakk kõikidele juuksetüüpidele.

Esiteks ei meeldi mulle kuidas see lakk juustele kandub. Ta ei piserda üldse ühtlaselt, vaid üks pool saab alati rohkem lakki ja jätab sellise märja efekti ja jääb jube kleepuv. Kuna tegu on keskmise tugevusega, siis minu arust see päris nii ei ole. Jah, kuna juuksed kleepuvad omavahel kokku, siis nii see ka jääb õhtuks, aga kui juhtus, et piserdasin enam vähem ühtlaselt suurte ponnistustega, siis soeng ei tahtnud eriti üldse seista. Mul on enamus lakke keskmise tugevusega ja see hoidis kõige nõrgemini. Iseenesest lõhn on hea. Magusam- mis mulle väga istub. Samuti ühe pluss punkti saab see pudel minult selle suuruse eest. Mõnus 200ml pudel, mida on ka hea kotti pista. Kompaktne. Muidu 200 ml pudelid on suuremad. Kuid see on selline pisike ja mõnus. Ja see on ka kõik, mis ma selle kohta ütlen. Kahjuks jääb see  ka edaspidi minu kasutatavatest toodetest  välja.



5. Oriflame Pure skin scrub face wash

Olen sellest tootest ka varem kirjutanud siin LINK.


6. Oriflame Silk anti-perspirant

24h higistamisvastane deodorant. Ei sisalda alkoholi. Lõhn on ka selline malbe, mitte liiga esiletungiv. Kuid kuna toode sisaldab alumiiniumi ja ma olen selles osas nüüd väga valiv. Tahan kasutada alumiiniumi vaba deodoranti just kaenal all, siis nii see pulk mul seisma jäi.



7. Oriflame Divine lõhn

Tualettvesi bambuse, kannikese ja luuderohu lõhnanootidega. Orhidee, valge muskus ja sandlipuu peaksid samuti selles lõhnas kajastuma. Aga tegelikkus. See polnud kohe mitte üldsegi minu lõhn. Meenutas mulle seebivett. Muidugi on kindlasti inimesi, kellele see sobib. kuid kahjuks pean ütlema, et mina see isik ei ole. Iseenesest  selle pudeli kuju on väga huvitav ja hea käes hoida, et nahale piserdada. Samuti vedeliku värvus: sinine. Oleks siis see sisemus ka nii hea ja huvitav, kui see kuju, siis oleks see võitnud minu südame täielikult.

8. Halloween fruit kehaemulsioon

Selle toote jätsin ma viimaseks, kuna see oli toode, mis ongi viimane sõna otseses mõttes. Liiiiga vedel. Tõesti. Ma ei saa aru, kuidas saab seda emulsiooniks nimetada. Ja lõhn pole ka see, mis kutsuks seda oma kehale määrima. Ja nahk jääb samuti pärast kasutamist selline kuiv ja kleepuv.



Nüüd vaatasin, et millegi pärast on siin toote nimistus enamus Avoni sarja asju. Samuti Oriflame. Mingi ajal ma tellisingi neist kataloogidest oma enamus kosmeetikavahendeid. Hea lihtne kodust väljumata endale tooteid saada. 

Mul oleks väga hea meel teada saada, kas keegi veel on neid asju proovinud ja kuidas Teile meeldisid/tundusid?

No comments:

Post a Comment