Monday, July 28, 2014

Urban Decay Naked Flushed

Alati kui ma midagi tellin, siis ootan pakki nagu väike laps kommipoes. Tellisin endale juba paar nädalat tagasi Urban Decay Naked Flushed Streak palette. Kartsin juba, et see ei tulegi. Aga kui koju jõudsin ja postkastist avastasin teate, et pakk ootab mind postkontoris oli rõõm suur.
Ja siin ta on :

Parampapapaaaa





Iludus :) Mulle meeldib see stiilne pakend, kuldne ja selline glamuurne ..


 Proovisin käe peal Teieni tuua tooni, mis see palett sisaldab.

Aga tootest ka lähemalt, kes nt. ei tea millega tegu :
Päikesepuuder, highlighter ja põsepuna kõik ühes ilusas karbikeses. Enam pole vaja osta 3 eri toodet. Nad kõik on kenasti stiilses paletis olemas. Mina tellisin endale Streaki kuna sealne põsepuna oli mega nunnu virsiku tooni ja samuti päikesepuuder ei jää minu mega heledale nahale tume. Seega super toode. Ja highlighter annab selline mõnusa kergelt sädeleva kuma. Eriti ilus on see kergelt päevitunud nahal. Kahjuks minu nägu ei päevitu. Kui kael on ilus pruun, siis nägu on kahvatu. 
Katsetasin toodet ka kohe näol. Seda pilti ma siia ei riputanud, kuid kõik oli vinks vonks. Kujutan ette, kui jumestuskreemi ka alla panen, siis oleks tegu tõelise jackpotiga :P. 

Mina tellisin selle imetoote http://www.feelunique.com. Ja hind on ka sellel suheliselt krõbe. Kuid kui ma mõtlen, et sain kõik kolm toodet 28 euro eest, siis polegi see nii kosmaarne summa midagi.

Ühesõnaga suveks on see toode must have nimekirjas mul. Tarin seda kotis kõikjale kaasa, kuhu lähen.

Seega kellel tekkis huvi, siis uurige toote kohta kindlasti veel. Youtubes on päris palju videosid toote kohta. Saate sealt ka targemaks.

Mina aga luban endale, et hakkan rohkem siia postitusi üles panema. Avastasin, et vannitoas on suur hulk tooteid mis vajavad hädasti ülespildistamist ja siia riputamist. Loodan, et lähiajal võtan end kokku ja klõpsin pilte. Seniks aga tuleb nautide Eestimaa suve, seniks kuni seda weel on.


No comments:

Post a Comment