Monday, May 19, 2014

Real Techniques ja iHerb

Olen seda postitust niiii kaua edasi lükanud. Pintslid ja iHerb tooted mul juba ammu käes ja olen neid aga usinalt kasutanud. Isegi pildid tegin kohe ära, kui paki kätte sain. Kuid siiani pole viitsinud, jaksanud neid tooteid Teieni tuua. Nüüd siis lõpuks võtsin ennast kätte ja voilaa- siin nad on. 


Kõigepealt tahan rääkida kiidetavatest Real Techniques pintslitest. Tellisin endale katsetamiseks core collectioni. 










Sattusin hoogu ja tõin Teieni posu pilte :D Olen neid paar kuud juba kasutanud ja mis ma oskan öelda. Nad on tõesti naha vastu äärmiselt pehmed. Pole kordagi sellist kraapivat tunnet tundnud naq vb osadega, mida kasutanud olen. 




Detailer brush-i kasutan mina peitekreemi ja väiksemate iluvigade katmiseks. Päris lemmik see mu pintsel pole. Otsin siiani paremat. 
Pointed foundation brush- ütlen ausalt, et see on ainukene pintsel, mis mul veel seisab. Jumestuskreemi jaoks on see liiga pisi minuarust ja muuks on mul pintslid olemas. Seega ootab oma parimaid päevi :D
Buffing brush- alguses oli üks  mu lemmikuimaid pintsleid, kuid mingil hetkel vaatasin natuke kriitilisema pilguga. Kannan  sellega jumestuskreemi peale. Kohati jääb tulemus väga ebaühtlane. Hajutan, mis ma hajutan aga nu ei. Eriti nina juurest. Pean seal alati ka teisi pintsleid kasutama. Siis proovisin puudrit sellega panna. Pole just päris see. Puudri jaoks tahan mina ikka suuremat :) Aga eks ma punnin veel ja mäkerdan oma jumestuskreemi sellega näkku :) Võib-olla on sellel mingi nipp, mida ma veel avastanud ei ole. 
Contour brush- nagu nimigi ütleb, kasutan seda kontuurimiseks. Olen rahul. Teeb oma tööd hästi. Siiani üks parematest pintslitest mis mul olnud on :)

Veel tellisin IHerb.com endale Grandpas väävliseebi :D Lugesin päris palju erinevaid kommentaare, mis see kõik lubab ja kas on ikka oma ostu väärt. Pakend on natukene kannatada saanud, kuid ei hullu. Kui ma seda esimest korda proovisin, siis jäi käele selline , hmm, kuidas ma ütlen nagu mingi vastik kord. Pesin sooja vee alla aga ikka kuidagi kiskus ja polnud eriti meeldiv. Kartsin, et näole teeb sama. Seda nahalt mahaloputada annab. Kuid pärast seebi kasutamist vahel nahk kisub ja tõmbab justkui kokku. Kuid siis selleks puhuks aitab alati niisutav kreem . Vahepeal kasutasin päris usinalt seda toodet, kuid nüüd seisab. Kuna tellisin Eesti oma toote, tõrvaseebi. Mille kohta olen samuti palju head kuulnud. Kuid tõrvaseebist teinekord hiljem ;)
 Viimane asi mis tellisin oli Home Health blemish treatment lotion. See toode sisaldab salitsüülhapet, mis aitab akne, vistrikute ja mustpeade vastu. See on kombineeritud looduslike taimeekstraktidega mis koos lubavad poorid kuivatada ja võidelda akne armidega. Mulle isiklikult meeldib, et toode on ka looduslik. Pole seda vastikut vänget keemiahaisu. Lõhn on mõnusalt meeldivalt pehme :) Kui paljude salitsüülhapetega toodete puhul panen nina kinni, kui nahale kannan, siis selle veega ma lausa naudin seda aroomi :D Kahjuks siiani pole ma veel erilisi tulemusi märganud. Igapäevaselt ma seda ei kasuta, vaid siis kui kohati meelde tuleb. Kuid esimesed nädalad olin tubli, kuna tahtsin vaadata, kas see tõesti toimib. Võib-olla andsin liiga kergelt alla. Aga ma pole seda toodet veel maha kandnud. Tuleb ka tema kord ehk särada :)
   See oligi kogu kaup mis iHerb.com tellisin. Kindlasti mingi hetkel vaatan sealt veel midagi. Reklaamivad ennast ju kui loodusliku kauba müüjaid. :)  
Aga selleks korraks siis kõik. Luban, et võtan ennast käsile ja postitan siia ka rohkem  juttu. Lubadus on lubadus. Seniks aga olge tublid ja nautige neid ilusaid ilmasid mis väljas on. Suvi tuleb ;) 


2 comments:

  1. Tere, sooviksin tellida Iherbist 4 real techniques pintslit, aga üle 21 euroste ostuda puhul tuleb Eestisse saatmisel maksud juurde ja kui teen kaks eraldi tellimust, peab 2 postikulu maksma. Kuidas teie tellite?

    ReplyDelete
  2. Tere! Kuna ma ei tahtnud ka, et summa ületaks 21.98 siis pidin hoolikalt valima mida tellida ja mida mitte. Hetkel mõlgub uus plaan tellida, kuid kuna seal on väga põnevaid tooteid, siis pean samuti jälgima, kas ja mida võtta. Kas Sa soovid eraldi pintslid osta või komplektina? Nt RealTechniques pintslite Core Collection, 4 Brushes + Case komplekt maksab 18$+ 4$ post. Seega jääks see kenasti alla 21 €. Kui aga soovid eraldi pintsleid tellida ja tolli maksta ei taha, siis pead ikka jälgima summat, et see ei ületaks maksuvaba piiri.

    ReplyDelete