Sunday, February 14, 2016

Arvustus // Avon Taastav näomask ööseks

Olen kuulnud, kuidas ollakse  nendest öömaskidest vaimustuses, aga ma ise pole kordagi ühtegi  proovinud. Seega nüüd mõtlesin, et miks mitte. Ma olen juba oma kuu aega hädas oma kuiva nahaga. Kes oleks arvanud, et minul saab olema kuiv nahk? :(  Aga jaaa- pindkuiv.

Kui ma peale pesu niisutavat kreemi ei pane, on tunne nagu nahk muutuks kõrbe kuivaks ja jube krobeliseks. Pean päeva jooksul samuti oma nahka niisutama. Saaks juba see kütteperiood läbi. See hävitab mu naha.....

Aga tänu sellele, saan ju avastada uusi ja põnevaid tooteid :) Midagi positiivset peab ju ka olema.  Seega esimeseks katsetuseks valisin ma Avoni sarjast overnight mask 



.

Selle tootega pidi saama nooruslikuma naha kõigest 1 ööga! Wow :D Ja niisutab nahka sügavuti ja vähendab miimikakortse ning kuivustunnet. 

Vot selle viimasega olen väga hädas, seega ootasin põnevusega selle maski kasutamist.





Kas see mask tõesti niisutab 3 x paremini??Tahaks loota. Selles on ka paljukiidetud hüaluroonhapet ja sheavõid.   

Karp ise näeb selline välja







Mulle tohutult meeldib see purgike. See näeb väga peen ja kallis välja. Ja kui raske see veel on. Tõsiselt raske. Aga lisab sellele luksuslikkust minu meelest juurde.





Nii purgi avades on sisemuses geel mis geel, väikeste terakestega.




Need on sellised mõnusad pehmed terakesed, seega ei pea kartma, et nahka sellega kuidagi vigastaks. 

Nagu öeldud on tegu väga paksu koostisega. 

Läbipaistev.

..................................................................................................................................................................

Toodet peab siis eelnevalt puhastatud nahale kandma.
Ära koonerda :) Mida rohkem seda uhkem :P
Oota, kuni mask on su nahal kuivanud, sest vastasel juhul sa lihtsalt määrid oma padjapüürid ära ja hommikuks oled kogu maski oma padja sisse maganud. 
Hommikul tõused ülesse ja pesed selle möksi oma nahalt maha ja voilaaa. 

...................................................................................................................................................................



Pean isiklikult ütlema, et olen päris meeldivalt üllatunud, Alguses seda geeli endale näkku määrides oli veider tunne. Samas mõnus jahutav. Ja need terakesed olid omaette  põnevad.. 


Nii, istusin ja ootasin, et millal see siis enamvähem kuiv juba on. Istusin ja istusin. Katsusin...
Ikka selline kleepuv. Samas ma esimene kord ei pannud eriti palju ka seda. Okei, ootasin siis weel. 

Lõpuks ma ei suutnud ja proovisin magama jääda. Natuke veider oli, sest ma armastan kas kõhuli või küljel magada, Seekord ma proovisin selili, Nu ei tulnud und, Lõpuks kuidagi mingi külili asendi sain. Aga see kleepus mu padjapüüri külge. Imelik oli. Aga ilu nõuab ohvreid :D

Hommikul üles tõustes oli näos selline veider, natuke kleepuv tunne. Pesin näo puhtaks. Ja tõsiselt, nahk on väga pehme ja mõnus, Katsusin muudkui oma nahka. Nagu beebil :D 

Olen seda maski nüüdseks mõned korrad kasutanud.Ja pean tõdema, et tõesti, see niisutab mu nahka ja muudab selle korraks mõnusaks pehmed ja siidiseks. 

Mina kasutan seda maski 1x nädalas. 

Ainus miinus on siiani selle maski kuivamine. Mulle tundub, et see kuivagi täielikult ära ja seega see kleepub mu padjapüüride külge. See on selle asja juures kõige negatiivsem. 

Aga muus osas olen ma kergelt vaimustuses. Kasutan selle kindlasti lõpuni ja nu, ükskord pean ju selle nn.kleepuva tundega ka harjuma :D 










No comments:

Post a Comment