Saturday, January 30, 2016

Lemmikud sel talvel.



Mõtlesin, et teen seekord  postituse oma selle talve lemmik toodetest. Just need on tooted, mille järgi ma haaran põhiliselt käe.

1. Olgu öeldud, et just sellise pakasega, mis siin jaanuaris  meil oli, tuleb nahka ja juukseid hoolega kaitsta. Seega müts pähe, sall kaela, kindad kätte ja hea tugev niisutav kreem näkku ja kätele.

Mina kasutan näole Iwostin kreemi, samuti on 10 ml suurune minitoode Sebamedilt: niisutav kreem PH 5.5. Käed peavad ka koguaeg kreemitatud olema. Seega käte jaoks on mul mitu erinevat kreemi. Aga just praeguste ilmadega haaran just extra niisutavate kreemide järele. Lemmik on endiselt HTH kreem, mille sain Rootsist :)






Kiidan veel kord selle kreemi niisutavaid omadusi ja see ei jäta sugugi käsi rasvaseks ja kreem imendub mõnusalt naha sisse.  Seega, kui näete seda, siis soovitan.


2. Õhtuti kannan oma nahale alles hiljuti avastatud, kuid teiste pool palju kiidetud Bio-Oil-i.



 Panen seda võimalikult vähe, kuid parajalt, et kogu näo piirkond saaks mõnusalt õliseks. Vahel käin salvrätikuga ka näolt üle.', st panen korra salvrätiku näole, et liigne õli ära saada,

3. Pakasega aitab ka jumestuskreem nahka kaitsta. Mina kasutan enamasti BB kreemi, sest ma ei suuda igapäevaselt paksema koostisega  jumestust kanda. Seega minu must have toode on endiselt Maybelline BB kreem.



Olgu öeldud, et tagavaraks on mul veel 2 tk ostetud. Õnneks üks saab kohe kohe otsa, seega saab uue järele haarata :)

4. Kuivšampoon. Ma ei saa aru, kuidas ma olen aastaid ilma selleta hakkama saanud. Avastasin enda jaoks kuivšampoonid paar aastat tagasi ja nüüdseks ei suuda ilma nendeta olla. Kasutan seda nii juustele kohevuse lisamiseks kui ka niisama värskenduseks, kui ei ole aega pikemalt juustega mässata. See muidugi ei tähenda, et ma ei peseks pead, vaid vahel on lihtsalt niiii kiire, et pole aega dušši alt läbi käia ja et end väheke inimlikumalt tunda aitab kuivšampoon juustele elu sisse lüüa.




Talvel, kui on mütsi hooaeg, siis juuksed muutuvad müts all selliseks luduks. Seega, aitab ka siin  kuivšampoon hädast välja.


5. Huuleläige.  ma jumaldan NYX sarja huuleläikeid.

Ja nii ma kasutan neid alati suurima heameelega. Kui muidu passivad tava läiked mul käekotis, sest lihtsam on ainult huulepalsamit huultele määrida, siis nüüd haaran ma suurima rõõmuga oma NYX asjade järgi. Lihtsalt väga ilusad toonid ja niisutavad ka mõnusalt :)


6. Silmatilgad. Ma olen tohutult hädas oma kuivade silmadega. Käin ja jooksen arstide vahet, kes muudkui soovitavad, et kasuta aga tilku ja kasuta aga tilku. Tunnen, et silmad on hullemaks läinud. Just nüüd, talvisel ajal. kui keskküte sees. Hullumaja..... Kuid viimasel ajal on mind suuresti aidanud Ribolisin  silmatilgad. See sisaldab hüaruloonhapet ja B-vitamiini, mis aitavad silmi kaitsta ja niisutavad.


7. Ärgem unustagem ka jalgade eest hoolitseda. Mul on alati väga külmad käed-jalad. Isegi suvel. Seega kannan vahel isegi magades sokke, Ma ei suuda magama jääda, kui jalad on külmad. Seega pm. iga õhtu kreemitan ma ka jalgu, Hetkel on mul öökapil kohe olemas Avon niisutav kreem  granaatõuna ja šokolaadiga. 


Nii jumalikult hea aroom on sellel kreemil. Samuti on tema kõrval Oriflame Winter woods cedar oil.

Mulle meeldib selle kreemi juures selle suurepärane paks koostis ja niisutus. See tõesti niisutab mu jalgu ja muudab hetkega mõnusaks. Vahel on mul väga kuiv nahk. Ja hetkega on kõik OK.



8. Veel avastasin ma enda jaoks ühe niisutava maski. Tegu taaskord Avon tootega.  Avon  Anew clinical overnight hydration mask. 



 Toode tuleb kanda puhastatud nahale ja seejärel sellega magama minna. Hommikul ärgates on nahk klaarim, niisutatud ja niiii pehme. Avastasin enda jaoks suurepärase toote. Usun, et kirjutan sellest siin ka pikemalt.


...................................................................................................................................................................

Need olid tooted, mida ma olen viimasel ajal pidevalt kasutanud ja mis on mu nahale ainult head teinud ja samuti silmadele. 

No comments:

Post a Comment