Tuesday, November 3, 2015

Uut // NYX

Jepikajeee, sain oma kaua oodatud pakikese nüüd ka lõpuks kätte.ˇ





Oh, kuidas ma seda ootasin. Tahtsin lõpuks ju  ka neid palju reklaamitud huuleläikeid proovida.
Kui palju eri toone ja mis nimedega...Nt. NYX Butter Gloss läigetel on valida tervelt 22 eri tooni vahel...Nagu tegelikult ka, arvake, kui raske on valida creme brulee, apple strudel, tiramisu jne vahel.



Kuna ma olin üldse tohutus vaimustuses, kui sain teada, et feelunique seda firmat müüb, siis ma ei osanud kohe esimese hooga välja valida, mis värvi ja mida ma siis üleüldse tahan..


Klõpsasin ja mõtlesin, kuni lõpuks potsatas mu postkasti sellised imelised tooted.
Kaua valitud, kaunikesed :D



                                        NYX Butter Gloss toonis creme brulee



Mis mulle tohutult nende läigete juures meeldib on, see, et nad ei kleepu vastikult. Teate ju küll, kuidas paljud huuleläiked on sellised imelikud kleepekad. Tuulega tasub eriti ettevaatlik olla, kui juuksed satuvad läike sisse. Siis on juuksed, nägu ja kõik muu seda kleepumist täis. Seega ma polegi eriline huuleläike inimene. Aga sellega siin on lood hoopis teised. 





Esiteks see meeletult hea lõhn, MMmmmm.
Teiseks see jääb jube ilus huultel.
Kolmandaks see ei kleepu ega roni igale poole mujale, kui huultele :D 
Neljandaks, ma ei tea kas see on nüüd pos- või neg. aga see mõnus pisike tuub. Mahub kenasti väiksesse kotti ja mõnus kaasas kanda!


NYX Soft Matte Lip Cream toonis Transylvania  



Olen ammu tahtnud endale matti huuleläiget ja nüüd lõpuks on ta mul kodus ja veel milline värv.
Niiiii ilus lilla. Viimasel ajal mulle meeldivad just sellised intensiivsed värvid huultel ja üldse meigis. Kaugelt vaadates näib nagu tegu oleks musta tooniga. Ja püsivus. Olen väga rahul. Tõesti see püsib üllatavalt kaua peal ja sellise hinna eest. Õhtu jooksul värskendasin ainult 1x oma huulevärvi.Ainus asi mis mulle ei istu on see, et seda peab mitu kihti panema ja huuled peavad samuti olema viis pluss korras. Kuna eriti talvisel ajal mu huuled pragunevad, siis pean erilist tähelepanu pöörama koorimisele, kui tahan seda iludust kanda,  




NYX HD Concealer toonis Porcelain



Tellisin selle, kuna mu silmad on õhtuks alati jube väsinud ja punased ja kui veel välja kuskile minna,  on mul alati tegemist kui palju. Seega saigi tellitud endale see peitekreem, et varjata ära see väsimus. Olen seda korra juba proovinud ja tõesti. Silmad polnudki enam nii kurnatud ja räsitud ilmega, kui muidu. Ja väga hea katvusega on ka. Ma muidugi ei tea, kas see saab ka hakkama tumedate silmaalustega, Minu silmaalustel on muidu  nahk kuidagi selline kumav, Seega veresooned ja kurnatus tulevas  eriti esile. Selleks aga tuleb olla kaval ja see meigiga ära petta :D


...................................................................................................................................................................

Tahan mingi aeg sealt veelendale staffi tellida. Minu uus lemmik firma hetkel :D

No comments:

Post a Comment