Saturday, August 29, 2015

Uut // Lucy Minerals

Hei-hei :)

Täiendasin üle pika-pika aja taas oma meigi kollektsiooni.


Mu baaspuuder on otsas. Niuks.
 Kasutasin Ontic minerals sarja puudrit toonis suave. Mis ma oskan öelda. Mulle isiklikult meeldis nt. Micabella natukene rohkem. Aga samas ma ei virise. Minu naha jaoks oli toon samas tumedam, kui ma lootsin ja ootasin.
Aga kuna mu Ontic puuder sai otsa, oli vaja kiiresti midagi uut asemele osta. Uurisin ja vaatasin päris pikalt enne, kui otsustasin. Väljavalituks osutus seekord Lucy minerals sarja puuder. Tellisin selle siit LINK. Ma ei hakka siin eraldi välja tooma selle brändi plusse ja miinuseid. Vaid annan Teile lingi, kus siis saate ise lugeda, kus see valmistatud on ja mida sisaldab jne. Tegu on siis eesti keelse kodulehega. :) Lisainfo


Mis mulle väga kohe meeldis oli nende saadetud pakike. Nii armsa sooviga. Kusjuures, sain selle täpselt reedel kätte :) 










Peale ilusate soovide sain kaasa ka tasuta nende põsepuna testri toonis petal blush. Jeii , tasuta staffi üle on mul alati mega hea meel



Nii kift LM kleepekas oli pandud kinnituseks. 






Puudrit saab ise doseerida. Seal on selline nagu keeratav kork. Kui seda keerata, siis tuleb ava, kus kaudu saad raputada/koputada puudrit kaanele või kus iganes seda tahad panna, kus lihtsam on näole kanda. Mulle meeldib see lahendus. Kuna pidevalt, just reisides, kui puudritoos on kotis, siis seda avades tuleb ALATI väga ebameeldiv kogemus. Kõik puuder lendab ja seda on seal tohutult palju. Rohkem läheb raisku, kui näkku. 



Olen praeguseks seda paar korda saanud kasutada. Veel on vara ennatlikke järeldusi teha, seega katsetan veel ja siis vaata, teen sellest ka pikema postituse vast :) 


Seniks olge mõnusad ja nautige veel viimaseid ilusaid suvepäevi, niikauaks, kui neid antud on. 




:)

No comments:

Post a Comment