Monday, January 19, 2015

Küünelakkide kollektsioon!

Heipa! :)


Tahaksin Teile mu head lugejad nüüd tutvustada oma pisikest küünelakkide kollektsiooni. Neid pole küll palju, kuid minu jaoks tähtsamad värvid, mida ma kannan põhiliselt on olemas.

Kindlat lemmikfirmat mul pole. Kuigi O.P.I lakid ja samuti ESSIE omad püsivad kauem peal, kui nt mingi muu, mis mul on. Samas on väga häid Avon lakke. Seega alustangi lakkidest, mis mulle väga meeldivad. Just püsivuse poolepealt.

Samuti ei hakanud ma oma küüsi lakitama. See oleks võtnud meeletu aja. Kuid,kui soovi, siis võin Teile ka näidata, kuidas miski lakk peal on :)

1. O.P.I

Pikka juttu ma lakkidest ei tee. Lihtsalt toon nad välja. Kui on küsimusi, saate alati täpsemalt kommenteerides küsida :)

2. AVON


Avonil tuli välja imeline kollektioon Stardust. Ostsin prooviks Avoni jõulukataloogist. Ja no lihtsalt Super. Imelised värvid. Mina valisin endale välja Cherry Dazzler (nr.1) ja Polished Plum. Milline sära jakatvus ja püsivus. Väga kiidan. Veel viimaseid päevi kehtivas kataloogis maksavad 2.99. Täishind aga on 4.60. 


3. ESSIE 



4. Sally Hansen


Tegemist on küll läbipaistva lakiga, kuid super hea. Kuivab kiiresti ja tänu sellele lakile hakkasid mul küüned taaskord kasvama. Kasutan seda tavaliselt aluslakina.


5. AVON


Siinkohal tooksin ma kõik oma Avon lakid välja. Siin on nii lemmikuid, kui ka mitte niiväga vaimustust tekitavad lakid. Vasakult võttes on 2 minu suurt lemmikut, nii värvi, kui ka püsivuse poole pealt. Võin väita, et kui tavaliselt on lakk juba sama päeva õhtuks otstest maas, siis nende lakkidega võin vabalt ka järgmise ja vahel ka ülejärgmise päeva käia. Kõik oleneb, kui palju ma veega solgerdan :D
Samuti väärib kiitmist nende kollektsiooni Gel finish lakk. Mina valisin endale millegipärast  tooni Envy. Kergelt roheka läikega. Tavaliselt ma sellist värvi asju ei kanna, kuid see värv mulle täitsa meeldib. Püsib ta ka vähemalt 1 päeva kindlasti vastu. 

Järgmised lakid on nagu lakid ikka. Kollektsioonist nail pro+. Too Gel finishist järgmine lakk pole just päris minulik. Vaatasin kataloogist küll, et oh, päris hea näeb välja, kuid küüse peal pole eriti ilus. Olen sellega värvinud ainult 2x. Usun, et see värv jääb seisma. 

Järgnevad värvid leiavad küll kasutust, kuid kahjuks püsivuse poole pealt ei anna eriti kiita. Lakk on juba sama päeva õhtuks koorunud. Kuid ma kasutan neid endiselt. Sest värvid on ju ilusad :)

Viimane, paremalt esimene on siis läbipaistev, mis aitab  küüsi tugevdada ja hoiab ära nende kihistumise. Nimelt olen ma kohati hädas oma haprate küüntega. Nad kihistuvad. Tean, see on mingi vitamiini puudus. Seni, kuni ma ei ole oma organismis tasakaalu leidnud, kasutan ma küünte ilusaks hoidmiseks lakke, mis tugevdavad küüsi :) .

6. China glaze


 Olen kasutanud selle firma paari lakki veel. Mulle tohutult meeldib selle värvivalik. Kuid hetkel on mul nende kaubamärgist ainult too üks värv. Mulle meeldib see toon, kuid samuti hakkab otstest juba sama päeva õhtul vaikselt lakki maha kooruma.

7. Wild and Crazy





Nende lakkide toonid on samuti väga ilusad. Kuid püsivust pole kahjuks väga mitmel ollagi. Samas on nad ka odavad. Seega pole imestada. Ometi olen ma selle firma lakke endale päris mitu soetanud. Just nende värvide poolest :) 


8. Maybelline 


Colo Rama lakkidest ostsin ma just selle oranžika laki. Küüntel jääb ilus, kuid kasutan seda enamasti suvel. Siis käin kirkamate riietega :)

9. Oriflame




See värv on täpselt see, mille pärast ma selle laki ostsin. Imeline lilla, kerge läikega. 

10. Elf, Eveline, ja veel üks.

Eveline lakk on läbipaistev. Kasutan seda pealislakina, kui aega ja viitsimist on. Muidu ma tavaliselt ei viitsi eriti aega kulutada alus ja pealislakiga. Kuid kui aega rohkem ja tahtmist, siis mässan päris pikalt. 
Too kuldne on maalingute tegemiseks. Sees on siis peenike pintsel, millega kaunistusi teha. . Mina seda eriti ei kasuta. Vahel harva aint, kuna selle pintsel on minu jaoks väga suur ja üldse mitte hea täppistööks.
 Oma esimese Elf tellimusega lendles mu ostukorvi ka nende küünelakk. Värv on väga ilus, kuid muus osas ma kiitusi jagada ei saa. Pudel on ka muidugi  väga hästi käes hoitav ja ilus.

11. Nimetu



Selle laki ostsin ma suht-koht ammu ja ma isegi ei mäleta täpselt kus kohast ja miks. Küüned peab mitu korda lakiga üle kandma enne, kui midagi ka küüne plaadile jääb. Samas on sellega hea klubis käia. Klubi valguse käes on tegu neoonse tooniga, mis siis helendab mõnusalt :)



Sellised lakid siis seisavad mul kodus kenasti riiuli peal. Loomulikult on värve, mida ma kannan siis igapäevaselt ja on ka neid mis nukralt ootavad oma aega, et äkki täna. Tean, et peaksin need ära viskama, mida ma kindlasti ei kasuta. Kuidikka ja jälle ma mõtlen, et nu ehk ma ikka mingil ajal värvin, äkki on vaja. Samas ma tean, et sellist aega ei tule.

Mis firma lakid Teie lemmikud on ja mis värve põhiliselt kasutate?







No comments:

Post a Comment